نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یک قدم تا منچستر ! چند قدم تا یوونتوس ؟

یک قدم تا منچستر ! چند قدم تا یوونتوس ؟

موضوع انتقال پل پوگبا ستاره ی فرانسوی تیم یوونتوس بیش از حد طولانی شده و این موضوع باعث شده این داستان خسته کننده شود و همه در انتظار نهایی شدن این موضوع هستند.

 

در همین حال یوونتوسی ها می دانند که شرایط مارکیزیو برای 3‐4 ماه آینده اصلا مناسب نیست و او نمی تواند یوونتوس را همراهی کند و رفتن پوگبا نیز شرایط را اورژانسی خواهد کرد.

 

البته مدیران یوونتوس نیز بی کار نبوده اند و در تلاش هستند تا یک گزینه را برای جانشینی پوگبا خریداری کنند تا خیلی زود در اختیار الگری قرار گیرد و او بتواند سیستم های خود را طراحی کند.

 

ماتیچ ستاره ی باشگاه تیم چلسی یکی از گزینه هایی است که یوونتوس از همان اول به دنبال او بوده اما سخت گیرهای کونته باعث شد تا روند مذاکرات خیلی کند پیش برود تا جایی که امروز باشگاه رئال مادرید با درخواستی قابل توجه خواهان جذب وی شده و حالا کار یوونتوس بسیار سخت تر از گذشته است.

 

یوونتوس تا امروز باید تنها با مدیران چلسی بر سر این بازیکن گفتگو می کرد اما حالا باید علاوه بر این موضوع، با تیم رئال مادرید نیز رقابت کند و بتواند باشگاه و بازیکن را راضی نگه دارد.

 

البته امروز توتواسپورت مدعی شد:

 

یوونتوس مذاکرات اولیه ی خود را با مدیر برنامه های این بازیکن آغاز کرده تا ابتدا نظر مساعد وی را جلب کند و سپس به دنبال جلب رضایت سران چلسی برود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: